Åhh, åhh vad det är skönt å va naken!

Kom nyss hem från allsången på berget här i Bromma. För en gångs skull fick vi ihop hyfsat mycket folk, ungefär 15 pers. Dock var majoriteten av los sopranos grabbar, vilket märktes på våra val av låtar ("vad det är skönt att vara naken" av Björn Rosenström och "If I were gay" av Steven Lynch varvades med andra roliga låtar). Tre tappra damer kom ändå och gjorde oss sällskap. Daniella, Therese och Stina var alla med och sjöng halsen av sig............NOT, kanske lite. 

Just nu sitter jag, brorsan, Ekis, Daniella och TQ i vår källare och tittar på Jerry Springer. Funderar på att gå och lägga mig, alternativt göra i ordning lite kaffe som kan hålla mig vaken. I morgon ska jag och några polare på grönan vilket ska bli kul. Det var jäkligt längesen jag var där. 

Idag fick jag också reda på att min kompis Helena ska bo nära mig i USA. Jävligt kul att kunna träffa henne lite då och då under året i USA. Men nu ska jag nog gå och sussa. Kom på att jag ska upp tidigt och gymma med Mathe. Godnatt och sov så gott!!!

Keep it real!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0