Grönan

Gårdagskvällen spenderades på grönan. Vi valde en jävligt skön svensk sommarnatt att åka bergodalbanor. Jag åkte dock inte så många attrationer, mest bergodahlbanan och extreme. Den mesta tiden gick istället åt att försöka vinna lite roliga saker. Mathe och Alex vann tre stora basketbollar, Ekis vann en stor mjölkchoklad, Ekberg vann ett däck fyllt med ahlgrens bilar och Tim vann en nalle. Själv vann jag ingenting.

Vid elvatiden drog istället jag och brorsan hem till Tim och kollade på film. Jag sov igenom halva filmen men det jag såg var helt okej. Sedan åkte jag och brorsan hem för att sova. Vi kom hem vid 3 tiden för andra kvällen i rad. Borde nog slagga lite till om jag ska orka med kvällen aktiviteter; middag hos Ekbergs.

Peace


Kommentarer
Postat av: Steph

Du köpte dig en slush efter :)

2008-07-06 @ 02:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0