Bokertov!!!!!

Hej, hallå dagboken! Jag har precis vaknat och ska snart gå upp för att göra frukost. Ekis, Veronica och Therese har slaggat här och vi funderar på att steka lite pannkakor. Det fattas dock lite ägg och mjölk men vi får improvisera fram något.


Idag är det dags för semifinal i fotbolls-EM. Hoppas att Tur-kiet slår Tyskland. Fan, vad jag hatar Tyskland. Spelar sjukt tråkig fotboll men vinner ändå. Jag ska förmodligen se matchen med Ekis och några andra stadsbor. Grabbarna i klassen har nämligen blivit ett gäng bangers. "Jag orkar inte", "Jag ska vara med min flickvän", "Jag ska borsta tänderna"-GRYMT TRÅKIGT. Här är en lista över topp fyra BANGERS (OBS! EJ RANKADE I ORDNING):

1. Mathias Da Cunha
2. Hebbe Striem

3. Nisse Ekenbäck
4. Micke Gråborg

Okej, jag erkänner att jag är lite avis på grabbarna. Det är nice att ha brud på sommarn men lite fotboll, basket, sol, bad, fest eller grabbkväll skadar inte.

P.S "Bokertov" betyder "god morgon"

 Piece!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Szeps.............

Du är största banger av oss alla. Du är den som alltid vill gå hem först! btw, fotboll är gay på sommaren.

2008-06-26 @ 15:52:39
Postat av: Anonym

Szeps.............

Du är största banger av oss alla. Du är den som alltid vill gå hem först! btw, fotboll är gay på sommaren. och heter inte veronica Victoria? Det säger ju allt om vilken koll du har göllet ;)

2008-06-26 @ 15:54:04
Postat av: Anonym

och ja, jag råkade trycka enter för tidigt.

2008-06-26 @ 15:54:45
Postat av: Szeps...

Du vet hur det är Szeps, hoes before bros. Och du är som sagt den största bangern av oss alla.

2008-06-27 @ 22:04:30
Postat av: Anonym

gaylord

2008-06-30 @ 12:38:42
Postat av: hennybenny

hörrödu du! micke är ingen bangare! han bara gillar mig mer än er;D

2008-07-06 @ 13:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0