Le Chaim!

Fan för Nisse-pisse den jävla svikaren! Han och jag stod stadiga som självständiga individer utan några jävla förhållanden. Men så fick man reda på, igår, att även han skaffat brud-you broke my heart dude! Skämt åsido, jävlgt kul att du skaffat flickvän Nils. Jävligt glad för din skull men samtidigt känns det måttligt kul att jag är den enda i gruppen som inte har brud, nu när även Mathe och Erika tillslut blivit tillsammans. Nu får jag jobba stenhårt på stranden och med lite tur (no such thing in my world) få till en sommarromans. Helena Da Cunha Jansson (Mathes mamma) och jag har tyvärr glidit ifrån varandra. Jag har även några härliga parmiddagar att se fram emot i sommar-SOM KYPARE åt resten av gänget.

Sverige åkte ut ur fotbolls-EM igår och så här många är förvånade: .........?.....?..??. Nu kan man istället se fram emot en grym kvartsfinal mellan Portugal och Tyskland. Hoppas och tror stenhårt på Portugal för jag hatar tyskland. Spanien får gärna slå ut primmadonnerna Italien också. 

Idag ska jag till stan och fika med en kompis......öhh jag menar, käka kött, gräva en grop, torka sig i röven med sandpaper etc. - you know, guys stuff. Jag och några kompisar har kommit fram till att det är viktigt att vara manlig i Sommar. Här är en lista över några saker som anses manliga:

1. Käka kött
2. Gräva en grop
3. Torka sig i röven med sandpapper
4. Kolla på fotboll
5. Bränna äckelkepsar
6. Kramas
7. Sova på golvet
8. Se på Star Wars och 300
9. Lyssna på Queen
10. Spana babes
11. Dricka bärs
12. Hugga ved
13. Spotta
14. Spela basket i linne

15. Mecka med bilar 

Midsommar är snart här och jag ska förmodligen åka till skärgården med några polare. Hoppas att det blir bättre väder så att playan, vattenskidor och solbrillor är brukbara. 

May the force be with you!

 


Kommentarer
Postat av: Malin

naaw stackare är du ensam kvar som singel nu ;)

2008-06-21 @ 11:37:36
URL: http://maliiiwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0