SOMMARLOV

Äntligen, tillslut, efter alla dessa månader är sommarlovet här! Jag ser nu fram emot att sola, bada och bara steka på playan hela sommaren innan jag ger mig av till Staterna. Skolavslutningen i tisdags var både najs och bajs. Bajs var det dåliga vädret, det strömlösa tunnelbanesystemet som komplicerade ankomsten och avskedet av alla klasskompisar och alla sköna lärare. Det var en jävligt najs lärarvideo i år igen med OG-Mike i spetsen. Jävligt roligt att få sina betyg - alla MVG i år igen och utsedd till årets elev för andra året i rad! Jag fick dock dela priset i år med en söt 91:a som jag passade på att krama (Dock sa alla att det såg ut som att jag blev totaldissad).

Kvällen spenderades hemma hos mig med PÅ TOK FÖR MYCKET folk -  8 pers delade på en bäddsoffa.  Dock hade vi det hyfsat trevligt under kvällen när vi eldade upp Mattes äckliga keps. Matte hade också med sig några trevliga babes från halmstad med en jävligt gullig dialekt - gött me göodis.

Fotbolls-EM är också i full gång och Portugal krossar allt motstånd. Jag och Matte har tippat alla gruppspelsmatcher med en tia som vinst för varje rätt. Jag tror att jag ligger jävligt bra till och jag hoppas att kyken smakar bra för dig Matte.
Ikväll är det tråk-gruppen och då passar jag på att träna istället. Senare på kvällen blir det grillfest hos Alexis. Vi ska ha en liten välkommsfest för en gammal klasskamrat, Jakob, som kom hem från USA i lördags. Pallar inte skriva mer nu!

Tack och adjö, leva eller dö!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Hej dillen! §

Gött me göodis!

2008-06-19 @ 18:56:06
URL: http://ffredrikas.blogg.se/
Postat av: Mathe

I still hate you, bitch-hoe.

2008-07-16 @ 22:25:28
URL: http://jiblet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0